На які товари надається гарантія?

 

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника.

Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

 

Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

 

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками.

Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні

 

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:

 

Модель
Серійний номер
Гарантійний термін
Дата продажу товару
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.


Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

 

Я можу обміняти чи повернути товар?

 

Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

 

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

 

Товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.
Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки
Збережено всі ярлики та заводське маркування
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

 


Що ви можете повернути?

 

На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках:

 

Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського шлюбу)
Вироби, що мають сліди користування
Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну
При поверненні грошей за виріб ми не компенсуємо витрати на доставку, яка була в оригінальному замовленні


Де і як можна зробити обмін чи повернення?

 

Обмінювати чи повернути товар можна у нашому офісі за адресою:

м. Харків, вулиця Раєвської 27, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 15-00

Телефон: 0 800 330 310.

 

Якщо ви живете не в Харкові, можете надіслати товар за допомогою служб доставки. Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

 

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

 

У яких випадках гарантія не надається?

 

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

 

Порушено збереження гарантійних пломб
Є механічні чи інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
Було проведено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару.
Неправильно заповнений гарантійний талон
Серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений


Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

 

Природне зношування або вичерпання ресурсу
Випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
Пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
Пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
Ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.